Klacht: Bezorgtijd

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online de bezorgtijd aangegeven tussen 18:00 en 21:00 uur. Bij thuiskomst om 17:30 uur ligt er een kaartje dat ik er niet was. Waarom laten ze je een bezorgtijd kiezen als de bezorger toch doet wat hij zelf wil? Dag ervoor zou het voor 18:00 uur komen en zag ik online dat ze ook pas veel later aan de deur waren geweest. Ik heb dit probleem altijd met dhl. Is het voor de bezorgers zo moeilijk om zoch aan de tijden te houden?

Gewenste Oplossing:

Als ze een keer op de afgesproken tijd komen en dhl een keer zelf de klachten aanneemt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Verweij,

Bedankt voor uw bericht. De tijdvakken die opgegeven worden zijn indicatief en hier kunnen we helaas geen garanties op bieden. We proberen zo veel mogelijk binnen deze tijden te bezorgen. Helaas loopt een bezorger wel eens vertraging op onderweg, of moeten wij door drukte toch uitwijken naar een andere rit.

Mijn excuses dat u hierdoor langer op uw pakketten heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marjo83