Klacht: Bezorgtijd

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou op een dag bezorgd worden. Hele dag thuis gebleven voor het pakket. Vervolgens melding dat ze zijn langs geweest maar zijn nooit gekomen. Klantenservice gebeld die door je heen praat en zonder oplossing komt. Geen enkele hulp van postnl gekregen en mocht het zelf uitzoeken.

Gewenste Oplossing:

Een bedrijf dat eerlijk is naar de klant. Vertelt wat er aan de hand is met de zending en een klantenservice die begrip toont en samen naar een oplossing zoekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Verheij, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik zou graag een klacht voor u willen indienen dat dit is voorgevallen. Heeft u van de bezorger wel een briefje ontvangen en werkt uw deurbel naar behoren? Zou ik van u de track en trace code mogen ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door NinaVerheij