Klacht: Bezorgtijd

op 21 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heermevrouw,

Aangegeven in de track trace code stond aangegeven tussen 11:00 uur en 15:00 uur wordt uw pakket bezorgd. Die tijd is er de gehele tijd iemand aanwezig geweest, want ik en mijn vader waren de gehele dag thuis (de deur stond letterlijk open en de hond liep buiten). Maar in geen velden of wegen een pakketje te vinden. Nu zie ik in de track trace code staan dat om 17:56 uur aangegeven is dat er niemand thuis was, ten eerste is dat onzin want er was daadwerkelijk wel iemand thuis, ten tweede valt deze ook nog buiten de geplande bezorgingstijd. Normaal houdt ik niet van ‘klachten’ inzenden, zie deze bovendien ook meer als verbeterpunt dan als klacht, maar de laatste tijd gebeurd dit steeds vaker, waar ik gewoon van baal! En waar uiteindelijk, neem ik aan, DHL ook van baalt!

Wanneer pakketjes geleverd worden, zoals de aangegeven tijd beschrijft (ook al weet ik dat dit niet altijd haalbaar is , maar laat de bezorger dit dan aanpassen in de app). Mensen blijven namelijk er echt voor thuis, zodat het pakket daadwerkelijk afgeleverd kan worden!
Ook ben ik tevreden wanneer de postpode (als die is geweest) even aanbelt , klopt of roept (wonen in buitengebied, dus alles is mogelijk;)). Met dit alles ben ik dan tevreden, zodat ik mijn bestelde en verwachte pakket kan uitpakken!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juni 2018 om 12:16 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Deze bezorgpoging heeft de bezorger forse vertraging opgelopen. Hierdoor is het niet gelukt binnen het geplande tijdsvenster bij u langs te komen. U geeft aan dat u op dat tijdstip aanwezig was maar dat er niet thuis gemeld. Dit is zeker niet de bedoeling. Hiervoor mijn oprechte excuses. De zending is doorgepland naar levering voor de volgende bezorgdag.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 21 juni 2018 om 15:47 geantwoord

Er wordt aangegeven dat de zending doorgepland is naar de levering voor de volgende bezorgdag (vandaag dus). Er wordt weer aangegeven tussen 11:00 uur en 15:00 uur, echter is er wederom nog steeds geen pakketje. Het wordt vervelend, omdat er verwacht wordt dat je er voor thuis blijft. Maar als er dan wederom weer niemand komt, houdt het ook ergens op!

Alle klachten die gemeld zijn door RoosGeurts