Klacht: Bezorgservice is met vakantie

op 27 december 2017 over Beter Bed in de categorie Bedden

Vandaag, vrijdag 22-12-2017 zou Beter Bed bij ons een bed komen bezorgen. Afgelopen week kreeg ik netjes een bericht dat BeterBed ons nieuwe bed zou bezorgen tussen half 3 en half 6. Ook werd er in dit bericht beloofd dat er 10 tot 30 minuten vantevoren gebeld zou worden door de bezorgers.

Netjes zitten wij te wachten vanaf half 3, de slaapkamer gepoetst en de hal vrijgemaakt zodat de bezorgers makkelijk hun werk konden doen. Dan om 16:52 krijg ik een sms van één gemiste oproep om 16:42. Op dat moment zie ik de beterbed vrachtwagen aan het einde van de straat wegrijden.

Direct bel ik het nummer terug wat ik zojuist gemist heb. Direct voicemail, ik bel meerdere malen en iedere keer direct voicemail tot en met de 7e oproep.

Er wordt opgenomen door de BeterBed bezorger met de mededeling dat ze helaas al op de snelweg zijn en niet omdraaien. Ook zei de bezorger dat er wel gebeld was 10 minuten voor aankomst en dat er bij aankomt niemand open deed na aanbellen.

De bezorgers zouden 10 minuten gewacht hebben en met 2 verschillende telefoonnummers gebeld hebben. Echter heb ik nog steeds maar 1 gemiste oproep van 1 nummer en geen 3 gemiste oproepen van 2 verschillende nummers.

Ik begrijp dat het de vrijdagavond voor kerst is en iedereen graag naar huis wil om te genieten van een lang weekend. Dat had ik ook graag gedaan in ons nieuwe bed. Wat ik wel belachelijk vind is dat niemand vantevoren gebeld heeft, er maar 1 oproep is gedaan, er nooit een vrachtauto 10 minuten voor de deur heeft gestaan en dat mijn oproepen pas beantwoord werden toen de bezorgers al lang en breed op de snelweg waren en daarom niet om hoefde te draaien.

Wij slapen nu tijdens de feestdagen op een luchtbed omdat 2 bezorgers van beterbed niet de service willen verlenen die Beterbed beloofd.

De dame van de klantenservice van beterbed kon niet veel doen. Doordat de kerstdagen ertussen zitten worden wij pas woensdag 27 december gebeld voor een nieuwe afspraak en die nieuwe afspraak zal zijn in 2018.

Ik ben tevreden wanneer er voor ons een spoedbezorging tussendoor gedaan kan worden. Zodat wij ons nieuwe bed hebben op 27, 28 of 29 december.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 27 december 2017 om 10:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door NickvL