Klacht: Bezorgprobleem

op 08 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn brievenbuspakketjes zouden geleverd worden, maar kreeg een mail dat er een bezorgprobleem was. PostNL heeft niks laten horen en een maand verder heb ik nog steeds niks. 000020752422 dit is de barcode van alle 4 de pakketjes.

Als mijn pakketjes bezorgd worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Bakker, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw brievenbuspakketjes. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag kijk ik met u mee of ik hier meer informatie over kan vinden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - op welke datum u de e-mail heeft ontvangen; - of er in de betreffende mail werd gevraagd om een bedrag over te maken; - wat het e-mailadres van de afzender was in de mail; - of u zendingen verwachtte buiten de ontvangen mail om; - of u andere tracking codes van de pakketten heeft. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht nbakker1997

1 maand geleden - Het e-mailadres was [email protected], dus gewoon het officiële emailadres van AliExpress. De datum van de mail was 10 mei, de 4 brievenbuspakketjes zouden een paar dagen daarvoor eigenlijk al in de brievenbus verschijnen volgens de PostNL app. Ik hoef geen bedrag te betalen volgens de mail, het ligt echt aan PostNL zelf. Dit is de track en trace code voor alle pakketjes, ze zitten volgensmij samen in 1 groot pakketje (wel los besteld): LT732569101NL

Heeft op 08 juni 2021 om 22:13 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Graag informeer ik u.

Door middel van de door u meegestuurde informatie heb ik de status van uw pakket gecontroleerd. Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat uw pakket retour is gezonden naar de afzender. Ik kan helaas niet zien wat hiervan precies de oorzaak is geweest. Wanneer een pakket retour wordt gestuurd, zal de reden van retour op het pakket zelf worden aangegeven. Ik adviseer u dan ook om hierover contact op te nemen met de afzender van het pakket zodat zij de reden van retour kunnen controleren en het pakket eventueel opnieuw naar u kunnen verzenden. De verzender kan conform internationale afspraken tussen de postorganisaties in het land van verzending eventueel nog een onderzoek in laten stellen en een verzoek tot vergoeding indienen. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nbakker1997