Klacht: Bezorgpoging mislukt terwijl ik thuis was

op 02 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht over pakketbezorgers van PostNL en geveinsde bezorgpogingen: ik ben het zat dat pakketbezorgers mijn buren op de begane grond lastig vallen met mijn bezorgingen. Omdat ik op drie hoog woon bellen ze niet eens aan en laten ze het regelmatig achter bij de onderburen. Schandalig! Ik heb hier vorig jaar een klacht over ingediend, maar kennelijk is daar niets mee gedaan. Als ze drie verdiepingen te veel vinden, loop ik wel naar beneden als ze aanbellen. Maar laat me niet geregeld thuis wachten voor niets! Het gaat dan meestal om de bezorging op dinsdag en donderdag. Ik ben het helemaal zat! Vandaag ging het om een pakket waarvoor getekend moest worden en die bezorger is niet eens langs geweest. Niet eens een brief achtergelaten. Via de track&trace app ben ik erachter komen dat de bezorging vandaag niet gelukt is. Voor niets thuis gewacht, terwijl het om een pakket ging dat ik per se vandaag moest hebben. Nou moet ik twee dagen wachten, omdat het morgen een feestdag is.

Gewenste Oplossing:

Ik moest het pakket per se vandaag hebben, maar dat gaat dus niet lukken. PostNL dient mijn klachten serieus te nemen en niet alleen laten weten dat ze het jammer vinden en de bezorger gaan aanspreken. Dat zijn loze woorden en het heeft kennelijk geen gevolgen. Ik wil dat de leidinggevende van de bezorger persoonlijk contact met mij opneemt en zijn excuses aanbiedt, gezien het gaat om herhaalde overlast. Nou heb ik voor niets een dag werk gemist. Daarnaast heb ik kosten gemaakt om te bellen met de klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 mei 2016 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Lamhari,

Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere malen heeft meegemaakt dat de bezorger niet naar boven komt om uw pakket te leveren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zoals de normale gang van zaken is.

Op dit moment zie ik in ons systeem dat er al een klacht voor is aangemaakt via een ander kanaal. Hierdoor is inderdaad de bezorger aangesproken door zijn leidinggevende.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Abdenh