Klacht: Bezorgmonent is tussen 08:30-21:30

op 04 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 mei 2016 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hovsepyan,

Bedankt voor uw bericht! Ik begrijp dat u een erg ruim tijdvak heeft. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak! U heeft dit bericht enkele dagen terug gestuurd, dus ik verwacht dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Mocht u in de toekomst weer eens een ruim tijdvak hebben, of mocht u nog verdere vragen of klachten hebben, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door karen_hovsepyan@hotmail.com