Klacht: Bezorgmoment veranderd telkens

op 21 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag was er een pakket voor mij gestuurd. Ik kreeg savonds al een track en trace nummer. Ik keek meteen op Postnl.nl en daar stond dus dat mijn pakket de volgende dag bezorgt zou worden. Op het laatste moment was dat veranderd naar Woensdag. Het zou vandaag geleverd worden maar nu is het weer veranderd naar morgen tussen half 1 en half 3. Er staat bij dat de zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door postnl.. dit is echt super irritant en heel vervelend want ik moet telkens mijn plannen veranderen om thuis te zijn.

Ik zal tevreden zijn als mijn pakket eindelijk aankomt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Suri, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent in het feit dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Mijn excuses hiervoor. Onze doelstelling is uiteraard om alle pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het wat langer duren. Heeft u dit pakket inmiddels ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn dan ontvang ik graag de barcode van u, zodat ik met u mee kan kijken naar de status. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Sophie0697

1 maand geleden - Goedemiddag, 3S MYPA 096593646. Dit is mijn track en trace nummer. Bedankt, Sophia Suri

Heeft op 21 maart 2017 om 10:00 geantwoord

Geachte mevrouw Suri,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Inmiddels heb ik naar de status van uw pakket gekeken en die geeft inderdaad aan dat het is aangemeld bij ons, maar dat we het nog niet hebben ontvangen. Dit betekent dat de afzender ons heeft laten weten dat hij het pakketje gaat sturen (door een verzendlabel aan te maken), maar deze nog niet bij ons heeft ingeleverd. Ik wil u daarom ook adviseren om contact op te nemen met de afzender. Mocht deze namelijk aangeven het pakket wel al verstuurd te hebben, dan kan hij/zij een onderzoek bij ons opstarten. Dit kan alleen de afzender omdat deze ons heeft betaald voor het versturen van het pakket en dus onze opdrachtgever is. Hopelijk heeft u uw pakket op deze wijze spoedig.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sophie0697