Klacht: Bezorgmoment al tig keer veranderd

op 08 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het pakket wat al sinds vorige week in Nederland is zou zaterdag worden bezorgd, toen gister, toen vandaag en nu weer morgen. Van het weekend had het pakket nog een 3S nummer maar nu ineens niet meer en is het alleen te volgen net de buitenlandse code waar ik alleen krijg te zien dat het bezorgmoment wéér is aangepast. Wat zijn jullie in godsnaam aan het doen? Ik kan niet elke dag maar thuisblijven en het uitwachten.

Wanneer mijn pakket eindelijk binnen is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 juni 2021 om 08:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Ik snap inderdaad dat u ongerust bent over deze zending. Deze is inderdaad al even vertraagd in onze verwerking. Dit komt door de grote drukte waar wij te maken mee hebben. Uiteraard doen wij nog ons best om het zo snel mogelijk af te leveren. Anders raad ik u aan om contact te zoeken met de afzender. Zij kunnen dan via hun postorganisatie een onderzoek naar de zending op laten starten, zodat hier nog extra naar gekeken kan worden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MartijnEl