Klacht: Bezorgmoment

op 18 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen maandag is er een pakketje (code: 3 SBSIS519561411) mijn kant op gestuurd… nu 4 dagen later is nog steeds niet bekend wanneer ze het komen bezorgen! Al een paar keer met de klantenservice van post.nl gebeld, maar die konden mij ook niet verder helpen, behalve dat het pakketje niet als ‘vermist/zoek’ staat geregistreerd en dat de bezorging vertraagd is. Inhoud van het pakket heb ik vrijdag 8 september 2017 nodig.

Gisteren heb ik bij dezelfde verkoper soortgelijke producten besteld en deze worden WEL vandaag bezorgd…

Op de site van post.nl geven ze aan dat binnen NL de bezorging meestal de volgende dag is. (Zie foto).

Als post.nl het pakket niet de volgende dag niet bezorgd, wanneer dan wel? Nog een dag later, 2 dagen, een week, een maand? Staat er namelijk niet bij!!!!

Ook heb ik al contact gehad met de afzender en hij heeft ook getracht bij post.nl te achterhalen waar het pakket is! Ook geen bevredigend antwoord gekregen, behalve dat het pakketje niet als ‘zoek’ staat geregistreerd en dat het dus nog bij post.nl ligt!

Hoe lang moet ik nog wachten???

Ik ben tevreden als ze morgen, vrijdag 8 september 2017, mijn pakket bezorgen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 september 2017 om 12:10 geantwoord

Geachte heer Matitaputty,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat uw pakket vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

Onze doelstelling is altijd om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het langer duren. Aan de hand van de status informatie heb ik vernomen dat het pakket uiteindelijk op 9 september bij u is afgeleverd. Ik hoop dat het bij toekomstige pakketten weer soepeler zal verlopen. Mijn excuses voor alle overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door Jpm0602