Klacht: Bezorgmoment

op 29 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb zelf bezorgtijd gekozen en het pakketje komt niet thuis!!! En nou moet ik wachten tot dinsdag.

Gewenste Oplossing:

ik ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juni 2017 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dyminska,

Uit uw bericht begrijp ik dat u erg baalt omdat uw zending niet bij u thuis geleverd is, terwijl u dit wel aangegeven hebt. Dat is zeker teleurstellend omdat u betaald heeft voor een bepaalde tijd. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie in mijn systeem dat u deze melding inmiddels ook telefonisch doorgegeven heeft. Ik ga er dan ook vanuit dat deze klacht naar tevredenheid opgelost is. Graag hoor ik het van u als u nog andere vragen hierover hebt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Dorotika6