Klacht: bezorgklachten

op 28 oktober 2011 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 05 maart 2012 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het spijt me te horen van uw klacht. Onze excuses dat hier niet eerder op is gereageerd. Klacht.NL is geen eigendom van het Algemeen Dagblad, maar een extern bedrijf. Zodoende kunnen wij spoedige afhandeling via dit kanaal helaas niet garanderen.

Indien uw klachten nog aanhouden, kunt u ons het snelst bereiken op de lezersservice per telefoon: tijdens kantooruren op 088 050 5050. Bezorgklachten kunnen dagelijks gemeld worden tussen 7 en 12 via 088 050 5055. Administratieve vragen en opmerkingen kunt u tevens deponeren via http://www.ad.nl/service. Berichten voor de redactie kunt u melden via redactie@ad.nl, en vragen over digitale diensten op registratie@ad.nl.

Met vriendelijke groet, Webcare Algemeen Dagblad

Alle klachten die gemeld zijn door viss1943