Klacht: bezorgklacht Post.nl

op 28 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 13 september zou volgens de mail van Post.nl het pakket gebracht worden tussen 17.00 en 19.30 uur.Wij hebben heel erg ons best gedaan om op tijd thuis te zijn. Wij waren exact om 16.57 uur thuis en tot onze schrik en boosheid lag er al een briefje in de bus, dat wij niet thuis waren. Ik heb direct klantenservice van de post.nl gebeld à raison van € 0.45 . Zij kunnen er niets aan doen!! De postbode mag dit doen. Als hun tijd van 17.00 tot 19.30 uur wordt aangegeven. Wat is dit voor planning! Nu komt hij volgens zeggen vandaag, zonder tijd door te geven. Wat een slechte service!! We zijn heel boos!!

Gewenste Oplossing:

Als afspraken worden nagekomen. Wij moesten 1 uur rijden om op tijd thuis te zijn!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Van Roomen, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een aan u gericht pakket. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht: - Uw trackingcode (veelal beginnend met 3S). Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Roomen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van Roomen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door roomen01