Mijn Klacht:
Net als veel anderen lees ik wel, ben ook ik geïrriteerd door de wijze waarop post.nl met de pakketten omgaat en ook vooral die domme robot.
Tot twee keer toe werd het tijdstip van bezorgen gewijzigd. Om 15.00 uur lees ik ineens dat ze het om 13.00 uur hebben afgegeven op een servicepunt. Hoezo? Ik was thuis.
Probeer je ze te bellen. Moet je eerst door een hele rij vragen van een domme robot.
En dan nog krijg je geen contact.
Tijden bezig geweest om die website na te pluizen.
Dat telefoonnummer gebeld en steeds dezelfde riedel. Heeft u nog even geduld. Morgen maar weer proberen.
Maar mensen zoek niet verder hier is het telefoonnummer van Post.nl
Hoofdkantoor
Prinses Beatrixlaan 23 • 2595 AK ’s-Gravenhage
Postbus 30250 • 2500 GG ‘s-Gravenhage
088 868 6161
En uiteraard dien ik morgen ook een klacht in bij de verzender.
Gewenste Oplossing:
Als Post.nl doet wat ze mij mailen en op dat tijdstip de pakketten bezorgen.
En duidelijk hun telefoonnummer op hun website zetten bij de optie contact.
Als ik contact wil met een robot, dan spreek ik mijn robot stofzuiger wel aan, daar heb ik Post.nl niet voor nodig.
