Klacht: Bezorgklacht

op 15 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje zou vandaag, 7 juli tussen 12.30 en 14.30 uur bezorgd worden! Heb me rot gehaast om optijd thuis te zijn. 12.15 uur was ik thuis, lig er al een, we hebben u gemist bericht, door de brievenbus! Dit is al de derde keer in 2 maanden tijd dat het fout gaat! Bel je postnl wordt er verteld dat ze niet met de bezorger in contact kunnen komen! De hele wereld is met elkaar in contact behalve bij postnl! Hoe kan je dan een bezorger vertellen wat hij fout heeft gedaan ?! Dit is klink klare onzin, dit moet de telefoniste zeggen zodat postnl zich kan verschuilen achter het feit dat ze de bezorger niet opnieuw hoeven te sturen.

Dat mijn pakketje alsnog vandaag voor 14.30 uur bezorgd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 juli 2017 om 17:30 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Stam-Gouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger eerst bij u is geweest dan op de track en trace stond aangegeven.

Dat is natuurlijk niet fijn dat de bezorger eerder is dan aangegeven. De tijden zijn altijd een indicatie die door omstandigheden altijd eerder of later zijn zullen zijn. Het is inderdaad niet mogelijk om een bezorger te bellen. Een bezorger moet soms wel 300 pakketten op een dag bezorgen. Dan is het niet mogelijk om nogmaals langs te gaan omdat de bezorger daar geen tijd voor heeft.

Heeft op 15 juli 2017 om 17:33 geantwoord

Het houdt dus in dat je de hele dag thuis moet zijn en niet alleen de tijd wat aangegeven wordt! Zoethouder dus een tijd doorgeven!

Alle klachten die gemeld zijn door A. Stam-Gouw