Klacht: bezorgklacht

op 11 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakketje bij de buren afgeven .
als ik op nummer 5 woon en het wordt afgegeven op nummer 40 vind ik dat niet bij de buren is helemaal aan de andere zijde van de straat en ik ben slecht ter been ik vind dit zeer schandalig.

de buren zijn nr3 en nr7

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 mei 2017 om 17:20 geantwoord

Geachte heer Laponder,

Dank u zeer voor uw bericht. Hieruit vermeen ik dat u liever niet heeft dat pakketten bij andere buren dan uw naaste worden afgeleverd. Dit kan ik mij voorstellen, zeker als u slecht ter been bent.

Echter vrees ik dat ik dit niet voor u kan betekenen. Bezorgers mogen namelijk binnen dezelfde straat leveren. Wat ik u hierin kan aanraden is om bij de afzender te kiezen voor een voor u passende verzendwijze. Het zou wellicht een optie kunnen zijn om te kiezen voor een zending op enkel uw huisadres. Daarnaast wil het wel eens helpen om een briefje op de deur te hangen met het verzoek enkel bij uw directe buren te leveren. De bezorger is echter niet verplicht hieraan te voldoen.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mlaponder1