Klacht: Bezorgings belofte

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Boelema, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg spijtig om te horen dat het pakket niet bij u bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht. Het pakket is niet op het verwachte moment bij u bezorgd en dat is erg kwalijk. Tot mijn spijt kan ik niet ziet wat er aan de hand is. Daarom ontvang ik graag de 3S-code van het betreffende pakket. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code van het pakket, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht M.boelema

6 maanden geleden - Sorry dat nummer heb ik niet meer. Er is ondertussen een nieuw pakket gebracht. Bedrijf heeft contact met jullie gehad en pakket was kwijt geraakt. Bedankt voor de reactie. Fijne feestdagen

Heeft op 21 december 2017 om 14:06 geantwoord

Geachte mevrouw Boelema,

Hartelijk dank voor uw reactie op ons bericht, jammer dat u de betreffende code niet meer heeft maar goed om te vernemen dat dat u intussen van de afzender een nieuw pakket heeft ontvangen. Mijn excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groet en fijne feestdagen gewenst,

Alle klachten die gemeld zijn door M.boelema