Klacht: Bezorging weer vertraagd

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket besteld, zou andere dag geleverd worden maar krijg steeds de melding van Post NL dat de bezorging is vertraagd. Klantenservice Post NL gebeld,die zegt Pakket ligt nog steeds in het sorteercentrum neem contact op met de verzender Heb ik gedaan, die zoeken het nu uit.
Post NL kan mij niets beloven dus maar weer thuisblijven als ik tenminste nog een datum en tijd krijg via het Track and Trace systeem, want die heb ik nu ook niet meer.

Als ik het pakket thuis heb op de vermelde tijd en datum die Post NL mij meedeelt

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 maart 2020 om 12:03 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket besteld heeft, maar dat deze vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat uw pakket op vijf maart is bezorgd bij de afzender, omdat het adreslabel onleesbaar was. Mijn oprechte excuses hiervoor.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 49Rombocop