Klacht: Bezorging waardeloos

op 22 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend om 8u gebled of ik zelf pakketten kon ophalen. Kon niet. Werden om 3u afgeleverd. 2 stuks. Had pakketten écht nodig dus afspraken afgezegd. Om 10 uur de bel. 1 pakket. 2e niet. Bezorger begreep niets van mijn vragen. Om 13.37 mailtje: tussen 14.00 en 18.00 wordt uw pakket afgeleverd. Die ik al om 10 uur had gehad.

Ook héél irritant: er wordt aangebeld en direct doorgelopen naar volgende adres om af te leveren. Je krijgt de kans niet eens om open te doen. Ik sta niet achter de deur hoor.

Gewenste Oplossing:

Als ze langer wachten voor de deur.

Als ze zoch houden aan de aflevertijden die door worden gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 september 2017 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Uiteraard hoort een chauffeur te wachten totdat u in de gelegenheid bent het pakket aan te nemen en niet meteen verder te gaan. Mijn excuses hiervoor. Ik ga dit doorgeven aan de depothouder zodat dit teruggekoppeld kan worden aan de chauffeur en we herhaling kunnen voorkomen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door L.Modde