Klacht: bezorging voetbal international

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Koeleman, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat het tijdschrift VI niet bij u bezorgd is. Ik reageer graag op uw bericht. Als u dezelfde dag het tijdschrift niet heeft ontvangen, hoor ik graag van u wanneer deze wel is bezorgd. Zodra dit bekend is zal ik een klacht voor u indienen voor het feit dat uw tijdschrift te laat bezorgd is. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht rein Koeleman

8 maanden geleden - Hallo, De volgende dag, donderdagmiddag 15.00 uur, werd mijn tijdschrift bezorgd. Ik weet dat er een afspraak loopt dat de VI altijd op woensdag bij de klanten bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 februari 2018 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koeleman,

Hartelijk dank voor uw reactie. Spijtig om te horen dat het tijdschrift dat u woensdag had moeten ontvangen met vertraging is bezorgd. Excuses hiervoor. Toch ben ik blij dat het tijdschrift alsnog bij u is bezorgd op donderdag.

Ik kan hier alleen geen klacht over indienen voor u. Poststukken kunnen één dag vertraagd raken door bijzondere omstandigheden. Onze opdrachtgever (VI) kan eventueel wel contact met ons opnemen om dit aan te kaarten, zodat een situatie als dit in de toekomst kan worden voorkomen. Ik wil u dan ook vragen om dit door te geven aan de afzender van het tijdschrift.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 10 februari 2018 om 21:04 geantwoord

Waarom is er op woendag geen post bezorgd, er was geen melding van calamiteiten? Fout ligt niet bij VI!

Alle klachten die gemeld zijn door rein Koeleman