Klacht: bezorging vertraagd pakketje

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb gister als verzender een pakketje verstuurd via marktplaats met gelijk oversteken, ik heb via een barcode op mijn telefoon bij het postkantoor laten scannen nu blijkt dat mjn huisnummer op 28 staat inplaats van 30 ik weet niet of dit de reden is voor vertraging. dus nu staat er al heel de dag vertraging in het overziht mijn barcode is 3SMKPL960190360

Gewenste Oplossing:

als ik weet wanneer kopende partij hun product krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 maart 2020 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u hier bezorgd over was. Waarom het pakketje wat vertraagd was geraakt kan ik helaas niet achterhalen. Ik zie dat het pakketje uiteindelijk op 6 maart bij de geadresseerde af is geleverd. In ieder geval nog mijn excuus voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis brabant1981