Klacht: bezorging vertraagd pakketje

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb gister als verzender een pakketje verstuurd via marktplaats met gelijk oversteken, ik heb via een barcode op mijn telefoon bij het postkantoor laten scannen nu blijkt dat mjn huisnummer op 28 staat inplaats van 30 ik weet niet of dit de reden is voor vertraging. dus nu staat er al heel de dag vertraging in het overziht mijn barcode is 3SMKPL960190360

als ik weet wanneer kopende partij hun product krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 maart 2020 om 12:52 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Ik snap inderdaad dat u hier bezorgd over was. Waarom het pakketje wat vertraagd was geraakt kan ik helaas niet achterhalen. Ik zie dat het pakketje uiteindelijk op 6 maart bij de geadresseerde af is geleverd. In ieder geval nog mijn excuus voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis brabant1981