Klacht: Bezorging verhinderd ondanks een aangegeven levermoment

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

de bezorging zou zaterdag 8 september tussen 11:00 en 15:00 gedaan worden nu komt er ineens een melding bezorging verhinderd, ondanks dat ik de ontvanger ben en betaald heb voor de goederen kan ik zelf niet informeren waar mijn pakket is.
Helaas is dit geen op zich zelf staand voorval er worden mer regelmaat pakketen bij mij afgeleverd of ze zijn vertraagt op onverklaarbare wijze er word zeer onzorgvuldig mee omgegaan al twee maal achter elkaar schade ondervonden maar DHL geeft zich niet thuis

Als verkopers een andere onderneming kiezen als DHL bv Post.nl daar word wel geleverd en alles is heel

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 12:26 geantwoord

Beste heer IJsebrands,

wat vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen. Helaas heeft de verzender het pakket verstuurd naar het verkeerde huisnummer. Het pakket is daar geweigerd.

Wij hebben het pakket helaas retour moeten sturen naar uw verzender. Ik adviseer u hiermee contact op te nemen en een nieuwe verzendpoging te laten doen naar het correcte adres.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht JVGL02509164Q2673301

3 maanden geleden - JVGL02509164668224426 een nieuwe code mogen ontvangen maar helaas geen inzage mogelijk wat een verschrikkelijk slechte transporteur eerst een ander de schuld geven ( niet uitkomen voor hun eigen fout ) en dan komt het allerergste nog steeds geen pakket het is nu dinsdag ik kan hier door nog steeds het onderdeel niet monteren ook dat kost weer geld. DHL zou mij wel mogen compenseren

Alle klachten die gemeld zijn door JVGL02509164Q2673301