Klacht: Bezorging verhinderd daarna geen enkele reactie of contact

op 13 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TrackTrace toont dat de bezorging van het pakket verhinderd was op 4 september 2018. Dat zou kunnen kloppen gezien de werkzaamheden in de wijk aan de bestrating. Ondanks telefonisch contact en contactformulier via de website geen enkel spoor van het pakket. Daarnaast geen reactie van DHL Parcel op mijn voorstel over bezorging van het pakket op een alternatief adres of mijn voorstel om het pakket bij een DHLservicepunt op te halen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket kan afhalen dan wel als het pakket alsnog bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste heermevrouw Dofferhoff, Ik wil graag meekijken naar deze zending, maar helaas kom ik op uw adres geen recente zending tegen. Zou u mij wellicht het betreffende zendingsnummer kunnen doorgeven? Met vriendelijke groet, Wendy DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht JohnDoo

3 maanden geleden - Het zendingnummer is 051451563145 .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 september 2018 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb uw zending terug kunnen vinden. Helaas konden wij inderdaad niet afleveren omdat de straat opengebroken en onbegaanbaar was. Om deze reden is de zending ook weer retour verzonden naar de verzender. Om uw zending alsnog te kunnen ontvangen kunt u dan ook het beste contact opnemen met de verzender. Deze zal de zending opnieuw moeten versturen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 13 september 2018 om 18:32 geantwoord

Waarom wordt een pakket ongevraagd retour gezonden. Er zijn idd bestratingswerkzaamheden gaande maar het adres was bereikbaar. Waarom moet ik contact opnemen met de verzender, die taak ligt bij DHL? Wie gaat de kosten voor de 2x verzenden betalen?

Alle klachten die gemeld zijn door JohnDoo