Klacht: Bezorging verhinderd

op 23 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een pakketje besteld bij Bax-shop. Extra verzendkosten betaald zodat het vandaag zou aankomen, omdat ik het vanavond nodig heb. Heb het pakketje steeds gevolgd. De bezorger was al enige tijd onderweg, toen er ineens stond ‘pakketje verhinderd’. Ik ben steeds thuis geweest en er zat geen briefje in de bus dat ze wel waren geweest. Sterker nog, ik zat al 2 uur voor het raam. Het is nu vrijdag, dat betekent dat ik tot maandag moet wachten.. Belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Een goede verklaring over hoe dit kan en mijn extra verzendkosten terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 september 2017 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend dat uw pakket gisteren niet bij u is aangeboden terwijl u er extra voor heeft betaald. Het pakket is te groot voor het netwerk waarin deze is verstuurd en hierdoor hebben wij deze retour gestuurd naar de afzender. Ik wil u adviseren om dit bij de verzender te melden zodat zij uw pakket opnieuw kunnen opsturen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door andyp1992