Klacht: bezorging verhinderd

op 17 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een melding voor mijn bezorging vn DHL dat deze verhinderd is? Wat betekent dat?

Ik ben de hele tijd thuis geweest ik weet daarom niet waarom de bezorging verhinderd is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik duidelijkheid krijg over de bezorging van mijn bestelling wanneer dit op een redelijk tijdstermijn gebeurt dan ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 juli 2017 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Zandkampen18