Klacht: Bezorging verhinderd

op 30 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had gister rond 09:00 uur een bestelling geplaatst via Bax-Shop. Ik had er voor gekozen om voor vijf euro extra het pakket dezelfde dag te laten bezorgen.
Geen bericht gekregen, maar blijkbaar toen ik keek via track & trace was de bezorging verhinderd. Uiteraard was de telefonische service niet meer bereikbaar na 19:00 dus dat kon ook niet meer verholpen worden. En via de mail zou binnen een paar uur antwoord gegeven worden. Dat had dus ook geen zin.
Ik heb geen mail gekregen voor een nieuwe bezorgdatum. En dus moet ik deze ochtend waarschijnlijk zelf gaan bellen naar DHL. Ook kan de bezorging waarschijnlijk niet meer binnen 24 uur plaats vinden dus de optie ‘vanavond bezogd’ had ik net zo goed niet kunnen gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik deze dag nog het pakket ontvangen. Ik heb geen melding ontvangen dat er iets is mis gegaan en nu moet ik moeite gaan doen om het op te lossen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 mei 2017 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uit mijn gegevens blijkt dat het pakket niet op tijd door gestuurd is vanuit het sorteercentrum naar het uitlever depot en daarom niet bij u is aangeboden gisteren. Vandaag is de zending wel ontvangen op het uitlever depot en dat betekent dat het pakket vanavond bij u wordt aangeboden tussen 18:00 - 21:00.

Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gast1362