Klacht: Bezorging verhinderd

CayleyP op 12 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 10 December 2019 is mijn pakketje bezorgd, maar niemand was thuis. Op het briefje dat ze me gemist hebben staat dat
ze het pakket de volgende werkdag naar een DHL ServicePoint brengen. Op de website dhlparcel.nlmijnpakket kon ik zien wanneer en waar het pakketje voor mij klaar ligt. Ik keek op de website en er stond dat ik het Woensdag 11 December 2019 vanaf 12 uur kon ophalen. Ik wil het pakketje ophalen Woensdag en ik kijk voor de zekerheid nog een keer op de site en er staat dat mijn pakketje verhinderd is. Nou goed dan kan gebeuren. Ik wacht een paar uur, maar nog steeds hetzelfde. Dus maar contact opgenomen met DHL. Krijg ik vervolgens te horen dat mijn pakketje nooit is afgeleverd en vervolgens geweigerd en retour is gestuurd naar de verzender zonder een reden. Ze raden me aan om dit bij de verzender te melden. Ik vind het echt belachelijk dat mijn pakketje zonder een reden weer is terug gestuurd.

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn pakketje ontvang zoals het op de website stond

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 december 2019 om 11:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Dit klinkt als een uiterst vervelende situatie en ik kan mij goed voorstellen dat u hier erg ontstelt over bent. Sorry voor dit ongemak.

Ik heb uw zending bekeken en het lijkt erop dat de 'geweigerd' scan die is gegeven door de bezorger inderdaad foutief was. Later die middag lijkt dit gecorrigeerd te zijn en is de zending alsnog afgeleverd. Als het goed is kunt u deze op dit moment dus toch nog afhalen bij het aangegeven ServicePoint.

Ik wens u alvast veel plezier toe met het pakket.

Indien u verdere vragen heeft vernemen wij dit uiteraard graag.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door CayleyP