Klacht: Bezorging van vinyl

op 08 juli 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 7 juni word ik gebeld door Leen Bakker dat het vinyl klaar staat in het magazijn te Breda (woonboulevard). Leen Bakker kan deze voor mij bezorgen voor €41,50. Weliswaar dat ik dit wel aan de hoge kant vind, want ik woon 7 minuten van de Leen Bakker af. Echter, aangezien ik zelf geen auto heb waar een rol van 4 meter lang in past, lijkt mij dit een goede oplossing. De werknemer van Leen Bakker verteld mij dat de rol in de ochtend afgeleverd wordt. Aangezien ik uit Nijmegen kom, moest ik naar Breda toe rijden om te zorgen dat er iemand thuis was. 8 juni 12.30 nog steeds geen bezorgers en de ochtend is al voorbij.

Ik heb gebeld met Leen Bakker Breda en kreeg te horen dat zij nooit in de ochtend leveren? Erg bizar want wanneer ik vraag waar de bezorg nu is verteld de vrouw mij dat hij nu aan het bezorgen is in de buitenwijk!? Doet er verder ook niet toe want ik moet het vinyl hebben.

Aangezien ik weer een begrafenis had om 14.00 moest ik weer in de auto naar huis. Wanneer ik in de auto zit, krijg ik een telefoontje dat het vinyl geleverd kan worden. Ik ben op dit tijdstip dus al richting Nijmegen vertrokken.

Dit heeft mij dus tijd en geld gekocht en ik heb nog steeds geen vinyl. Ben ook best boos over de situatie. Ik ben zelf een student dus het geld stroomt ook niet vloeiend binnen.

Ik zou graag willen dat Leen Bakker mij aan kan geven op welk tijdstip het vinyl komt brengen. Ook lijkt mij een reductieprijs in orde of zelf gratis voor al die moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door scottjanse1