Klacht: Bezorging van pakketje

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was gewoon thuis en werd maar 1x aan gebelt,ik kreeg niet eens de kans om de deur open te doen belachelijk!!!! Vind dit niet kunnen ik lag ziek op bed!!
Ik lig niet achter de deur hoor!!
Morgen 1 September word het weer bezorgen ik verwacht nu van dhl dat ze hier de tijd nu voor nemen,anders moeten ze dit werk niet doen.
Gr jkregting

Gewenste Oplossing:

Dat ze de tijd nemen om een pakketje af te leveren,anders op nr 107 graag afrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat de chauffeur niet heeft gewacht tot u in de gelegenheid was om het pakket aan te nemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Ik zal hiervan melding maken bij het depot.

Ik zie dat de zending inmiddels bij u afgeleverd is.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jsmkregting