Klacht: bezorging van pakket buiten.

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ben vooral beniewd wie er getekend heeft voor mijn pakketje. Vanavond bij thuiskomst staat deze al sinds vanmiddag voor mijn voordeur. In het zicht van iedereen.
Wie heeft hiervoor getekend dat deze daar bezorgd mag worden? Hij heeft aan mij geen toestemming gevraagd of dit mocht. Dit pakket heeft 8 uur voor het grijpen gelegen voor iedereen er langs komt. Ik mag van geluk spreken dat hij er nog stond bij thuis komst,.

Op zijn minst een excuus en uitleg hoe dit valt onder: Uw handtekening is het bewijs dat het pakket daadwerkelijk bij u is bezorgd
Graag wil ik ook dat dit doorgespeeld wordt naar de bewuste bezorger van dit pakket.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Steenbergen, Bedankt voor uw bericht via dit klachtenforum. Ik begrijp hieruit dat uw zending een hele tijd bij uw voordeur heeft gestaan. U zou graag willen weten wie voor de zending getekend heeft. Ik kan me voorstellen dat u dit niet op prijs stelt en wil u namens PostNL mijn welgemeende excuses hiervoor aanbieden. Aangezien dit niet de juiste bezorgprocedure is, wil ik hier graag een melding voor aanmaken zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. Hiervoor heb ik echter wel de 3S-code nodig. Zou u deze alsnog mee willen sturen? Ik zie u reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 september 2018 om 11:37 geantwoord

Geachte heer Steenbergen,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mattiest