Klacht: Bezorging van pakket

op 21 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zaterdag zou er een pakket bezorgd worden, de gehele dag thuis geweest maar niemand gezien. Op de site van de desbetreffende winkel waar de bestelling vandaan kwam was wel de melding gekomen dat dit was overhandigd. Toch vreemd is niet bij ons of de buren geleverd. Dit is overigens niet de eerste keer toch jammer dat ze tegenwoordig zoveel haast hebben dat ze gewoon NIET meer aanbellen

Als alles gewoon bezorgd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw/heer van Dongen, Uit uw bericht begrijp ik dat een door u te ontvangen pakket niet op het verwachte tijdstip is bezorgd. Dit vind ik zeer spijtig te horen. Helaas zie ik in uw berichtgeving geen 3s-code van deze zending staan. Indien u mij deze nog toestuurt, kan ik voor u nakijken wat hiervan de reden is geweest. Ik wacht uw reactie af. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw/heer van Dongen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:52 geantwoord

Geachte mevrouw/heer van Dongen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Micado