Klacht: Bezorging van onze post,bij de buren

op 19 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,
onze post word regelmatig bij de buren bezorgd.Soms zijn onze rekeningen die wij krijgen ook geopend.Wij wonen op Streeksterweg 10A te usquert ( GN.)De postbode bezorgd onze post meestal bij nummer 8 te Usquert.Ik wil dat dit probleem nou word verholpen want wij zijn hier behoorlijk boos over.
Familie Snijder Usquert.

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem helemaal is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Snijder, Uit uw bericht begrijp ik dat uw post verkeerd wordt bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Echter moet ik controleren of de post door PostNL bezorgd is. Er zijn namelijk ook andere partijen die post bezorgen. Graag hoor ik van u of er een oranje barcode of een stempel/logo van PostNL op de envelop zit. Daarnaast zou ik graag willen weten wanneer de post voor het laatst verkeerd is bezorgd. Met deze informatie is het namelijk mogelijk om de klacht te registeren. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Snijder, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht hsnijder44@gmail.com

1 jaar geleden - Geachte Post NL , Er is wel degelijk een brief die wij kregen van de Firma Technisch Jansen van Uithuizen geopend toen wij hem kregen. Wil niet zeggen dat het een postbode van u dit gedaan heeft.Maar wij hebben informatie verkregen van de firma Jansen dat zij hun post dicht versturen.En sommige postbode,s kunnen ons adres ook niet vinden.Onze buren hebben geen huisnummer op de voorgevel zitten.En dat wij op Streeksterweg 10 A te Usquert wonen.Maar ze moeten dan een stap verder lopen en dan deponeren zij onze post op nummer 8. M.v.g. H.F.Snijder

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 juli 2016 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Snijder,

Het spijt me maar als u niet kunt aangeven hoe deze post gefrankeerd is geweest kan ik helaas geen melding voor u maken. Ik hoop dat de postbezorging in de toekomst weer correct zal verlopen. Mocht dit niet het geval zijn wil ik u vragen om de betreffende post te bewaren en te controleren of er een oranje streepjescode op zit of de vermelding PostNL Port betaald.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door hsnijder44@gmail.com