Klacht: Bezorging van duur pakketje

A.W lycklama a Nijeholt op 18 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vanmiddag een kaartje in brievenbus gekregen dat pakketje bezorgt was op nr 655 en aangezien ik op 669 woon,vind ik dit niet net netjes .Was pakketje van wehkamp en op hun site stond dat ik daar voor moest tekenen.En dat is niet gebeurt dus en een dag later bezorgt ik vind dit niet kunnen hoop dat u de bezorger aanspreekt . De bezorgcode is3XCO463DT Met Vriendelijk Groet Mevrouw A.W. lycklama a Nijeholt email [email protected]

Gewenste Oplossing:

Als alles op juiste adres word bezorgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 november 2017 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is zeker niet de bedoeling dat de chauffeur dit pakket bij buren aan heeft geboden, hiervoor mijn excuses. We gaan dit oppakken met de chauffeur zodat we in ieder geval herhaling kunnen voorkomen door dit met de chauffeur te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door