Klacht: bezorging van bank gevallen op auto

op 11 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op woensdag 3 maart 2016 werd door post.nl een bank bezorgd die ze op mijn auto voor de deur hebben laten vallen. Auto werd total loss verklaard. Tot op heden nog geen rectie of excuses van Postnl ondanks herhaaldelijk schrijven. schandalig Ook independer heeft als verzekeringszaak mijn zaak niet goed behandeld.

Excuses en vegoeding van mijn voorruit van mijn auto op zijn minst door post.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte K. Duckers, Uit uw bericht begrijp ik dat u onlangs een bank geleverd hebt gekregen van PostNL. Echter is dit klaarblijkelijk verkeerd verlopen waardoor u schade aan uw auto heeft ondervonden. Als PostNL nemen we uw zaak zeer serieus. Het is verschrikkelijk dat dit heeft plaatsvonden. Om u zo goed mogelijk te helpen zou ik graag zoveel mogelijk informatie willen over de desbetreffende zending. Ik vermoed dat deze zending door Extra@Home is bezorgd en niet door een pakketbezorger van PostNL. Extra@Home is echter wel een tak van PostNL. Ik verneem graag van u of het inderdaad door Extra@Home is geleverd? Ook ontvang ik graag een track & trace code van de desbetreffende zending zodat ik het verder kan uitzoeken. Ik zie uit naar uw antwoord. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Duckers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht karin duckers

9 maanden geleden - Ik heb telefonisch contact gehad met POST NL. Die zeiden me dat ze het hadden doorgestuurd. Dat Post at home verantwoordelijk zou zijn omdat de bank meer woog als een normaal postpakket. Ik zelf zie het als afschuiven. Ook van post at home heb ik niks gehoord. Mijn auto is door dit euvel total loss verklaard. De auto een Rover was nog all risk verzekerd. Ik kreeg er nog een luttele 600,00 voor waar ik het raam nog van moest laten vervangen. Nu zit mijn auto nog met deuken en kan mijn auto alleen nog wa verzekerd worden. Of nu Post nl of de post at home verantwoordelijk is. Het feit is dat ik met een behoorlijke schadepost zit en dat omdat ik me een nieuwe bank heb gekocht.

Reactie van de melder van de klacht karin duckers

9 maanden geleden - Op 2 maart 08.51 kreeg ik een sms bericht van Post nl dat ze onderweg naar mij waren met een Leenbakker zending.

Heeft op 11 juni 2016 om 10:59 geantwoord

Geachte mevrouw Duckers,

Bedankt voor uw bericht. Indien de zending inderdaad door Extra @ Home wordt geleverd, zal de schadeafhandeling via hen verlopen. U kunt hiervoor contact opnemen met 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur. Ook doet u er goed aan de afzender hierover in te lichten.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door karin duckers