Klacht: Bezorging telkens te laat

op 11 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telkens als ik online iets bestel waarbij staat: \”voor een bepaalde tijd besteld, morgen in huis.\” heb ik het pas een paar dagen later in huis. Ik heb al meerdere malen contact gezocht met de bedrijven waar ik iets besteld heb, maar deze geven allen aan dat het op tijd verzonden is en het aan de post ligt. Vorige week lag mijn pakket een week te laat letterlijk op de stoep. Geen briefje in de brievenbus, niet aangebeld bij de buren, maar gewoon op de stoep gelegd in de regen.

Gewenste Oplossing:

Dat er volgens afspraak geleverd wordt, zodat ik niet telkens voor niets thuis zit te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Raetsen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de bezorging op uw adres niet soepel verloopt en dat u zelfs een pakket onbeheerd op de stoep heeft aangetroffen. Dit vind ik een hele kwalijke zaak. Mijn excuses hiervoor. Onze doelstelling is om de volgende werkdagen uw pakket te bezorgen maar een garantie kunnen we hierop helaas niet geven. Soms kan het voorkomen dat een pakket er iets langer over doet. Traceert u deze pakketten ook via track en trace? Hierin kunt u zien wanneer de chauffeur daadwerkelijk onderweg is met uw pakket want ik snap dat het niet prettig is om voor niets thuis te blijven wachten. Van het feit dat uw pakket onbeheerd is achtergelaten wil ik heel graag een klacht opmaken. Zou u hiervoor de barcode van het betreffende pakket nog willen sturen en uw adres compleet willen maken? Ik mis de letters van uw postcode nog. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Raetsen,

Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ilseraetsen