Klacht: bezorging Telegraaf

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Zoals andere lezers al aangegeven hebben als abonnee in Belgie kan ik
nergens aan meedoen. Ook geen boeken bestellen enz.
Maar veel erger als ik de krant niet krijgt of als ik wil het tijdelijk afzegging
tijdens vakantie, is het hopeloos!! Telefoon nummers aangegeven in krant om te bellen kun je alleen bereiken vanuit Nederland. Belgische nummers
(indirect gekregen langer geleden) werken niet.
Waarom niet een speciale nummer (die werkt!) voor abonnees in Belgie?

Wanner abonnees in Belgie gelijkwaardig behandeld worden als die in
Nederland.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juni 2016 om 12:49 geantwoord

Geachte mevrouw Vucht,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u ons moeilijk kunt bereiken. Mogelijk bent u nog in bezit van onjuiste contactgegevens van ons.

U kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 020-5859111. Ook kunt u wijzigingen doorgeven, vragen en klachten kwijt via https://www.mijnmedia.nl/help_en_contact/

Wat betreft het het niet kunnen bestellen van producten vanuit Belgie, is de reden hiervan de hogere bezorgkosten die men dan moet betalen.

Omdat u voor ons net zo belangrijk bent als onze Nederlandse klanten, zullen wij van uw opgenoemende punten intern een melding maken en nemen wij dit mee in onze evaluatie.

Wij waarderen het enorm dat u uw ervaringen met ons deelt en wij uw feedback hebben mogen ontvangen. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door pavucht