Klacht: Bezorging telaat!

op 13 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb gisteren vóór 10 het savonds iets besteld stond volgende dag in huis! Kreeg vandaag een mail met track en trace code wat voor geen ene meter klopt .Tussen 11 uur smorgens en 3u smiddags zou het bezorgd worden ? Het is nu kwart voor 6 ook een hele dag weggegooid wachtend op het pakketje fijn hoor.

Gewenste Oplossing:

Als de tijd ook een beetje klopt , als t wat later is geen probleem maar bijna 3u later vind ik wel een beetje té.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 september 2018 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Gaat het toevallig om uw pakket van Hunkemöller? Deze zending staat namelijk voor vandaag ingepland tussen 11.00 - 15.00. Mocht u toch nog een andere zending verwachten die gisteren stond ingepland voor aflevering dan ontvang ik graag de traceercode van u.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Shacanta