Klacht: Bezorging te laat

op 04 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje bestelt, jack and jones website zegt als sinds vrijdag dat dhl het pakketje heeft. Had die dag eigenlijk al bezorg moeten zijn. Nu dinsdag en nog steeds zegt het track and trace systeem dat er niks is veranderd.

Tracking nummer: https://bestseller-asp.mpm.metapack.com/XTrace/Default.aspx?Shipment.IdentCode=JVGL05954524070945

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje gewoon binnen krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik heb dit voor u uit willen zoeken maar er lijkt helaas iets mis te zijn gegaan met uw zending. Wij adviseren u dit te melden bij de afzender. Die heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Op aanvraag van de afzender kunnen wij een onderzoek starten naar de levering. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Jesse40