Klacht: Bezorging steeds uitgesteld

op 18 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag een pakketje besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Vrijdag kreeg ik bericht dat het pakketje 1 dag vertraging zou hebben. Prima ik verwacht vandaag het pakketje. Vandaag weer bericht gekregen dat het pakketje niet bezorgd kon worden vanwege achterstand en het volgende bezorg moment is nu pas dinsdag.

Dat het pakket alsnog vanavond gebracht wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Zou u mij wellicht het zendingsnummer en uw huisnummer nog willen sturen? Dan kijk ik na wat de reden van de vertraging is geweest. Met vriendelijke groet, Wendy DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 18 september 2018 om 12:07 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het toesturen van de traceercode. Ik zie dat er naast de achterstand ook vertraging is ontstaan omdat het pakket in eerste instantie in het verkeerde netwerk is aangemeld door de verzender. Vervolgens dragen wij het pakket dan over aan ons zakelijke netwerk, zodat het alsnog bij u bezorgd kan worden. Ik verwacht dat het pakket vandaag uiterlijk 18:00 uur bij u bezorgd zal worden.

Janneke
DHL Parcel Webcare