Klacht: Bezorging steeds uitgesteld

op 18 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag een pakketje besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Vrijdag kreeg ik bericht dat het pakketje 1 dag vertraging zou hebben. Prima ik verwacht vandaag het pakketje. Vandaag weer bericht gekregen dat het pakketje niet bezorgd kon worden vanwege achterstand en het volgende bezorg moment is nu pas dinsdag.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket alsnog vanavond gebracht wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Zou u mij wellicht het zendingsnummer en uw huisnummer nog willen sturen? Dan kijk ik na wat de reden van de vertraging is geweest. Met vriendelijke groet, Wendy DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 september 2018 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het toesturen van de traceercode. Ik zie dat er naast de achterstand ook vertraging is ontstaan omdat het pakket in eerste instantie in het verkeerde netwerk is aangemeld door de verzender. Vervolgens dragen wij het pakket dan over aan ons zakelijke netwerk, zodat het alsnog bij u bezorgd kan worden. Ik verwacht dat het pakket vandaag uiterlijk 18:00 uur bij u bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Deh1106