Klacht: Bezorging ruim buiten de aangegeven tijd

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket besteld bij Zooplus.

Mail tussen 16;00 en 18;00 uur wordt het bezorgd, mooi zorg ik dat er iemand speciaal voor is. nee wat blijkt zijn ze om 10;00 al geweest.
Helaas niet thuis, geef het wel aan de buurman ach pakketje van 18 KG.

wat blijkt pakket 1 was bezorgd en ja pakket 2 ff zoek.

e mail, morgen tussen 16:00 en 18:00 komt pakket 2 toch mooi.

ehh, wat blijkt weer 10;00 nu mag ik het afhalen dichtbij zijnde postkantoor twee zware zaken. totaal 27,7 KG

Postnl gebeld, wordt er dood leuk verteld ja tijd kan iets afwijken, ( Iets ?) Nu U probleem.

Wie was er nou Fout.

Postnl als nog bezorgen maar op juiste tijdstip

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juli 2017 om 16:31 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Hagman,

Uit uw bericht begrijp ik dat onze pakketbezorger eerder langs is geweest dan gepland. Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend voor u is en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

Op internet wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. Het spijt mij dat wij deze verwachting niet hebben waargemaakt. Onze tijdvakken zijn inderdaad indicaties en kunnen afwijken door bijvoorbeeld een wijziging in de route. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

Heeft op 07 juli 2017 om 16:50 geantwoord

1 ze zijn Niet 2x geweest, eerste keer konden ze het paket niet vinden in de wagen tijdsbestek afwijkend van meer dan 6 uur klopt niet, ik heb bij de leverancier NU DHL als leverancier in gevuld

ik ben er klaar mee, tevens hoeft Post nl op ons adres geen pakketjes van de buren meer aftegeven

Alle klachten die gemeld zijn door p Hagman