Klacht: bezorging post.nl

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nu 4 pakketen die niet zijn bezorgd door post .nl
elke keer mail gehad dat de bezorger er op aangesproken wordt
helaas dit helpt niet
nu 4x pakket af moeten halen kost per pakket 1 uur
dus post nl doe hier wat aan
en zorg een afhaal punt dat in de buurt ligt en niet aan de andere kant van de stad

Gewenste Oplossing:

zal niet meevallen
retour betalen van de bezorgkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u problemen heeft met de bezorging van uw pakket. Ik snap dat u hier niet over te spreken bent, en ik kijk graag wat ik voor u kan doen. Wilt u mij de 3S-codes sturen van deze pakketten? Heeft u voor deze pakketten niet-thuisberichten ontvangen toen de bezorging niet lukte? Werkt de bel op het bezorgadres? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht secondlifecarparts

3 weken geleden - bedankt voor U bericht wel een beetje laat als de klacht 2 weken oud is kort samen gevat bel werkt,ben bereikbaar[dpd en tnt bezorgen wel] op het adres is altijd 7 dagen iemand aanwezig van 9.00 tot 22.00 geen briefje in de bus dus 5x 3=15 briefjes niet gehad via email gezien dat het pakket op het afhaal adres ligt dus na 14 dagen van de 5 pakketten geen track en trace nr meer dus met alles het is geen doen met bezorging van post .nl groeten arie secondlifecarparts

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat u de barcodes niet meer heeft, maar zonder kan ik hiervan geen klacht opmaken. Ik hoop dat het met toekomstige pakketten weer correct zal verlopen, maar mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de barcode te bewaren en dit weer bij ons te melden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 11:33 geantwoord

dit is een makkelijk manier om van een klacht af tekomen
je kan van een klant niet verwachten dat hij of zij de barcodes blijft bewaren
als post nl beter had gereageerd op de klacht en niet 2 weken wacht wareen deze aanwezig

groeten arie secondlifecarparts

Alle klachten die gemeld zijn door secondlifecarparts