Klacht: Bezorging post

op 12 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij zijn verhuisd en laten de post doorsturen, maar nu wordt onze post met grote regelmaat op Eksterstraat 4 bezorgd ipv nr 2.
Dit is vervelend voor ons, maar ook voor de bewoners op nr 4.
Tevens ontvangen wij daardoor ook geen AH folder!
Ik hoop dat dit zo spoedig mogelijk verbeterd.

Met vvriendelijke groet, Ingeborg Vrijman

Als onze post op Eksterstraat 2 wordt bezorgd en wij mede daardoor ook de AH folder ontvangen

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Vrijman, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de post op uw nieuwe adres niet altijd juist bezorgd wordt. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is, waarvoor mijn excuses. U geeft aan dat u onder andere de AH folder niet ontvangt, zou u aan kunnen geven wat voor poststukken u nog meer had verwacht en die nog niet bezorgd zijn? Kunt u ook aangeven wanneer u dit voor het laatst geconstateerd heeft? Ter controle hoor ik ook graag van u of u zeker weet dat deze poststukken door PostNL bezorgd worden, of dat het ook mogelijk is dat een andere bezorgdienst hier verantwoordelijk voor kan zijn. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw Vrijman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ingeborg Vrijman