Klacht: Bezorging pakketje.

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag 29 sept bestelling gedaan bij bol.com hierbij extra betaald zodat het dezelfde dag geleverd zou worden maar helaas. Bezorging werd uitgesteld naar zaterdag 30 sept. Vol goede moed tot net iets na de middag, vertraging bezorging wederom uitgesteld naar vandaag. Ik heb contact opgenomen met bol.com netjes te woord gestaan, ook snelle reactie op tweet berichten. Bij jullie loop ik tegen een muur aan. Geen enkel antwoord op mijn vraag waarom het pakketje na 3 dagen nog niet bij mij binnen is. Ik wil graag weten waarom het pakketje steeds niet bezorgd wordt ik blijf daar namelijk wel voor thuis !

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord krijg op mijn vragen. Waarom wordt mijn pakketje zo laat bezorgd, wanneer kan ik het wel verwachte, en waarom reageren jullie niet middels sociale media?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Kerk,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag meer informatie wil over de reden van de vertraging van uw pakket. Door naar uw adresgegevens te kijken, ben ik erachter gekomen dat het om het pakket met Track&Trace-code 3STXJU10167671 gaat. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat de bezorger op 29 september onderweg is geweest met uw pakket. Echter is hij er niet meer aan toegekomen om het pakket die avond te bezorgen. Het pakket heeft daarna op 30 september en op 2 oktober vertraging opgelopen in het sorteercentrum. De exacte reden kan ik u niet vertellen, omdat dit niet op te maken is uit de statusinformatie. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat u uw pakket uiteindelijk op 3 oktober heeft ontvangen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marion15