Klacht: BEZORGING PAKKET / VERHUISDOOS MET BOEKHOUDING

op 11 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 04 juli j.l. heb ik via het POSTnl-servicepunt bij de Supermarkt PLUS in Vrouwenpolder een verhuisdoos met mijn boekhouding verzonden naar mijn boekhouder: VAN DITMARSCH ADMINISTRATIES / VDA adres: Barbusselaan 25 / 1102 TS AMSTERDAM Zuid-Oost. I.p.v. het pakket een dag later, op een voor een administratiekantoor NORMAAL TIJDSTIP !!! (tussen 09.00 – 17.00 uur) te bezorgen tracht POSTnl dat \’s avonds voor 22.00 uur te doen. Kan het dan bij VDA niet kwijt en levert dan, om 20.46 uur !!! i.p.v. op Barbusselaan 25 af op Barbusselaan 1. Wat is dat voor adres ?? Wie woont daar ?? Dat noemt POSTnl dan de BUREN !!! Het betreft mijn boekhouding !!! Dit betekent een slapeloze nacht !!! Ik weet wat voor wijk het is daar in Amsterdam Zuid-Oost. Barbusselaan 1 i.p.v. 25 betekent 12 portieken verder !!!

Nooit meer tevreden over POSTnl !!! Een paar maanden geleden ging het ook al mis met eenzelfde pakket & inhoud. Pakket met boekhouding was gewoon zoek en niet middels T & T te volgen. Gelukkig ben ik bevriend met de lokatie-manager Alexander van Keulen van POSTnl GOES. Hij heeft zich ingezet om mijn zending te traceren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2016 om 14:09 geantwoord

Geachte heer Geldof,

Uit uw bericht begrijp ik dat u niet blij was dat uw pakket is bezorgd bij buren van de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor. Echter had u ervoor gekozen uw boekhouding niet aangetekend te verzenden. Standaard zendingen mogen bij buren bezorgd worden. Onder buren verstaan wij huizen die dezelfde postcode hebben en in dezelfde straat staan. De bezorger heeft daarom juist gehandeld. Ik raad u aan in de toekomst uw boekhouding aangetekend te versturen op alleen huisadres. Zo kunt u deze situatie voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Geldof JG reizen
x