Klacht: Bezorging pakket met geboortekaartjes bijna week te laat!

op 14 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij de geboorte van onze tweede op 26 april hebben we de geboortekaartjes via DHL toegestuurd gekregen. Deze zijn einde middag 28 april opgestuurd met een verplichting dat ze binnen 48 uur zouden worden aangeleverd. Uiterlijk zaterdag 30 april dus in ons geval. Wij wilden de kaartjes graag voor het lange weekend met daarin Hemelvaartsdag en Pinksteren bezorgd hebben. DHL is het pakket kwijtgeraakt. Vervolgens is het pakket dinsdag 3 mei opnieuw gedrukt en verstuurd met de bedoeling dat dit via hun eigen Express dienst de volgende dag bij ons zou zijn. Opnieuw is dit fout gegaan met geen levering op 4 mei. Gelukkig is hier snel actie op ondernomen door de kaartenleverancier en drukker door met een eigen ingehuurde dienst de kaarten nog diezelfde dag 4 mei om 15.30 de kaarten bij ons thuis te hebben en ze dus voor 18.00 te versturen. DHL probeert de klacht via onze leverancier te laten lopen waar wij het totaal niet mee eens zijn. Zij hebben er alles aan gedaan om de fouten van DHL te herstellen en nu zouden we met hen opnieuw deze rompslomp moeten aangaan terwijl de fout bij DHL ligt.

Volledige vergoeding van kosten geboortekaartjes (rond de 225 euro, factuur kan op verzoek worden aangeleverd).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:06 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Peter_V