Klacht: Bezorging pakket en tijden zijn indicatieś??

op 01 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post.nl geeft verschillende keren aan dat het pakketje op dergelijk tijdstip wordt geleverd, dus vrijgenomen van werk en op tijd thuis om het pakket in ontvangst te nemen en dan merk je dat het bezorger al is geweest.
Contact opgenomen dan wordt er niet gezegt dat het een indicatie is, er wordt excuus gemaakt. Meld bij de betreffende medewerker dat het nodig is dat het pakketje thuis wordt geleverd en NA afgesproken tijd. Medewerker verteld mij dat hij een registratie van maakt ik vertel hem nogmaals dat de levertijd vanaf 14.30 en ik dus vanaf 14.15 thuis zal zijn . Pakketje toch weer gemist omdat ze weer eerder bezorgen. Daarna in contact getreden en nu pas wordt er verteld dat het een indicatie is en dat registratie niets mee wordt gedaan, DUS HELAAS??Als mij dit de eerste keer werdt verteld dan had ik misschien de heledag wel vrijgenomen. Maar vrijnemen werk laten liggen onnodig in contact treden en dan doen netalsof je er alles aan doet om support te leveren maar pas bij de derde keer wanneer het te laat is, Daadwerkelijk uitleggen dat je er niets aan wilt doen of kan veranderen is belachelijk

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakketje zoals ik eerder heb aangegeven wordt afgeleverd in de avond

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Akman,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij dat de bezorger niet binnen het aangegeven tijdvak bij u was. Ik begrijp uit uw bericht dat dit erg onhandig voor u uitkwam. Mijn excuses hiervoor.

Wij doen ons best om zo goed mogelijk in te schatten wanneer de bezorger bij u langs komt, maar dit lukt helaas niet altijd. Dit kan liggen aan een grote hoeveelheid pakketten dan verwacht, of door verkeersdrukte. Het tijdvak is, zoals eerder aangegeven, een schatting en geen garantie.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 02 augustus 2017 om 01:04 geantwoord

Mijn pakketje is nog steeds niet verstuurd naar het opgegeven nieuwe adres
hoelang gaat dit dan weer duren?

Alle klachten die gemeld zijn door Akman