Klacht: Bezorging pakket

op 17 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte M,

Ik zou op zaterdag 15 september een pakket bezorgd krijgen tussen 16.55 en 18.55 ik heb daar om 11.52 een mailtje over ontvangen op 15 september. nu is de postbezorger al om 14.06 bij mij aan de deur geweest, 3 uur eerder dan volgens de Track Trace. Dit pakket heeft een grote waarde en er zitten spullen in die ik zondag 16 september echt nodig heb. Nu wordt mijn pakket pas maandag 17 september bezorgd en gaat mij dit ontzettend veel geld kosten omdat ik dit nodig heb voor mijn werk op zondag 17 september. Ik vind dit echt niet kunnen dat de chauffeur 3 uur eerder komt dan de afgesproken tijd zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Ik begrijp heel goed dat het iets eerder of later kan worden dan de doorgegeven tijd en zorg dan ook altijd dat ik ruim tussen die tijd in huis ben. Maar drie uur eerder zonder dat ik daarvan op de hoogte ben vind ik echt niet kunnen, vooral omdat ik dit pakket nodig ben voor mijn werk de volgende dag. Dit gaat mij een dag omzet kosten.

Komen jullie maar met een goede oplossing, en als dit vandaag nog gelezen wordt, mijn pakket alsnog vandaag bezorgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 september 2018 om 15:13 geantwoord

Geachte mevrouw Hollander,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw zending. Deze zou eerder zijn aangeboden dan het aangegeven tijdvak waardoor u het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het een enorme teleurstelling is wanneer u bij thuiskomst ziet dat de bezorger al bij u is geweest. Helemaal wanneer u het pakket net nodig heeft voor uw werk.

Het aangegeven tijdvak is echter een indicatie en door omstandigheden kan het voorkomen dat de route van de chauffeur net even anders verloopt dan vooraf is gepland. We kunnen dit dan ook niet herstellen. De zending zal , zoals u zelf ook aangeeft, vandaag opnieuw bij u worden aangeboden. Namens PostNL wil ik uiteraard mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan.

PostNL Klantenservice

Heeft op 18 september 2018 om 11:54 geantwoord

Geachte M,
Als ik dan alleen excuses krijg over het mislopen van mijn dagomzet van zondag 16 september omdat jullie op zaterdag 3 uur eerder komen dan de afgesproken tijd, hoop ik in ieder geval dat ik mijn 15 euro extra belkosten terug krijg die ik heb gemaakt na telefonisch contact met post.nl op zaterdag 15 september om te smeken om alsnog op de afgesproken tijd mijn pakket te bezorgen.
Ik hoop van jullie te horen.
Met vriendelijke groet, M Hollander.

Alle klachten die gemeld zijn door Marit0910