Klacht: bezorging pakket

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 februari 2018 om 14:40 geantwoord

Geachte heer Jansen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw pakket voor het aangegeven tijdvak bij u aangeboden is. Ik wil u hier graag mijn excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Het tijdvak dat u krijgt te zien is een indicatie, deze indicatie is gebaseerd op eerdere leveringen op uw adres. Door omstandigheden komt het voor dat de bezorger vroeger of later is dan aangegeven, u kunt dan denken aan wijzigingen in de route, drukte in het verkeer, de hoeveelheid pakketten of andere omstandigheden die niet in het tijdvak verwerkt konden worden.

Als het tijdvak elke keer erg afwijkt van het daadwerkelijke bezorgmoment dan zal deze na verloop van tijd automatisch aangepast worden, zodat dit dan beter overeenkomt. Na een eerste mislukte bezorgpoging kunt u dezelfde dag voor 22.00 uur 's avonds via www.postnl.nl/nietthuis een nieuw bezorgmoment kiezen of de keuze maken om het pakket naar een afhaallocatie te laten sturen.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 16 februari 2018 om 14:51 geantwoord

1) Er staat niet bij dat dit een indicatie is! Het bezorgmoment is: etc. Als u dit niet kunt halen moet u mij in kennis stellen. U ziet het aankomen dat tijden niet haalbaar zijn en u heeft mijn gegevens.
2) Uw eigen klachtenprocedure werkt niet. Ik kan geen mail sturen, chat functie buiten gebruik en bellen doe ik niet, duurt me veel te lang.

Alle klachten die gemeld zijn door cor.jansen