Klacht: Bezorging pakket

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 weken geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. Goed dat u hier een melding van maakt, het is namelijk absoluut niet niet de bedoeling dat de bezorger een pakket onbeheerd achterlaat. Mijn excuses hiervoor! Ik wil hier graag een melding van maken bij het betreffende depot. Kunt u wellicht de traceercode toesturen zodat ik de juiste informatie kan achterhalen. Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:18 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Koks26