Klacht: bezorging pakket

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag jl. deed ik een internetbestelling. Post NL vermeldde bij de track & trace dat het pakketje woensdag zou worden besteld, compleet met tijden. Niet dus. Eind van de dag verscheen een bericht: het zou de volgende dag worden, donderdag. Ook weer met bezorgtijd erbij. Weer niet dus. Vandaag, vrijdag, zelfde laken een pak. Weer niet dus, en weer een nieuwe bezorgtijd:: morgen. Misschien wat meer personeel in dienst nemen?

Gewenste Oplossing:

voorlopig niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Groeneweg,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Mijn excuses hiervoor.

Uiteraard is onze doelstelling altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het langer duren. November en december zijn hele drukke maanden wat betreft de pakketbezorging. Ik ga ervan uit dat u dit pakket inmiddels in huis heeft. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door terechte klager